Cathay Pacific ontwikkelde samen met Black Sheep Restaurants, de meest dynamische voedsel- en hospitality groep van Hongkong, een nieuw menu voor haar Economy Class. Het is de eerste keer dat Cathay Pacific samenwerkt met een prominente restaurantgroep om samen een menu te ontwikkelen voor de Economy Class. Ook Cathay’s enorm populaire Betsy Beer is terug van weggeweest.
Het lokaal gebrouwen, ambachtelijke bier kreeg een nieuwe smaak en een nieuw uiterlijk en is nu beschikbaar voor alle passagiers op langeafstandsvluchten in alle cabines. Met deze twee culinaire vernieuwingen komt de luchtvaartmaatschappij haar “Move Beyond” merkbelofte na om de verwachtingen van klanten in alle stadia van hun reis te overtreffen.
Vanaf november kunnen passagiers die in Economy Class reizen op vluchten van Hongkong naar lange-afstandsbestemmingen genieten van gerechten die zijn gemaakt door de deskundige chef-koks van Black Sheep Restaurants en die geïnspireerd zijn op populaire gerechten uit de hele restaurantportefeuille. De nieuwe menu’s zullen in een later stadium ook worden uitgebreid naar regionale routes. Black Sheep Restaurants heeft twee Michelinsterren en verwelkomt dagelijks duizenden gasten uit de hele wereld in zijn 24 restaurants. Daardoor begrijpt de restaurantgroep internationale reizigers en hun behoeften als geen ander. De nieuwe gerechten die speciaal voor Cathay Pacific zijn samengesteld, zijn dan ook ontworpen met de moderne reiziger in het achterhoofd. Zo ontdekken ze nieuwe keukens en hebben ze meer keuze om te genieten van hun reis zoals ze dat willen.
“We zijn verheugd om samen te werken met Black Sheep Restaurants,” zei Cathay Pacific General Manager Customer Experience and Design Vivian Lo, “ze zijn net als wij in Hongkong gevestigd en delen een soortgelijke passie voor innovatie en gastvrijheid. Dit nieuwe menu viert de eclectische en levendige eetcultuur van onze thuisstad met gerechten uit verschillende keukens.”